-
1. Data: 2003-05-28 11:49:14
Temat: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
Od: Sławomir Piwowarczyk <s...@N...pl>
W ogloszeniach o prace (dla informatykow sprzetowcow, administratorow, help
deskow)spotykam sie z okrasleniami 1,2,3 line support gdzie granice miedzy
tym co jest 1 line a tym co jest 2 line support
powie mi ktos o co chodzi?
--
Slawomir Piwowarczyk
GG #3248377
Wytnij NOSPAM z mojego adresu
-
2. Data: 2003-05-28 12:01:04
Temat: Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>
> W ogloszeniach o prace (dla informatykow sprzetowcow, administratorow,
help
> deskow)spotykam sie z okrasleniami 1,2,3 line support gdzie granice miedzy
> tym co jest 1 line a tym co jest 2 line support
> powie mi ktos o co chodzi?
Formalnych, ogolnie przyjetych rozgraniczen chyba nie ma. Duzo zalezy od
konkretnej firmy.
Dla mnie 1 line to osoba, ktorej glownym zadaniem jest odbieranie wszystkich
telefonow, udzielanie odpowiedzi na standardowe pytania, ewentualnie
zdalne wchodzenie na stacje uzytkownika itp., i kierowanie rzeczywistych
problemow dalej.
Granica miedzy 2 i 3 line jest jeszcze bardziej plynna, mysle, ze jest to
granica
miedzy operatorem i adminem. Polega np. na tym, ze admin ma pelne prawa,
i ze udzial czynnosci rutynowych w jego pracy nie przekracza 50% czasu.
Tak impresyjnie.
T. D.
-
3. Data: 2003-05-28 12:19:58
Temat: Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
Od: Sławomir Piwowarczyk <s...@N...pl>
: Formalnych, ogolnie przyjetych rozgraniczen chyba nie ma. Duzo zalezy od
: konkretnej firmy.
: Dla mnie 1 line to osoba, ktorej glownym zadaniem jest odbieranie
wszystkich
: telefonow, udzielanie odpowiedzi na standardowe pytania, ewentualnie
: zdalne wchodzenie na stacje uzytkownika itp., i kierowanie rzeczywistych
: problemow dalej.
: Granica miedzy 2 i 3 line jest jeszcze bardziej plynna, mysle, ze jest to
: granica
: miedzy operatorem i adminem. Polega np. na tym, ze admin ma pelne prawa,
: i ze udzial czynnosci rutynowych w jego pracy nie przekracza 50% czasu.
Czyli 1 line to taki HelpDesk jest- ktory jak se nie moze dac rady to odsyla
do 2 line support?
2 line ktos kto ma wieksza wiedze i chcialby byc adminem ale jeszcze za malo
kursow (mcse, ccna itp.) ma i odwala czarna robote za admina? a 3 line to
smietanka czyli Krol Admin 1 (2,3..) ktory w przypadku gromu rzuconego np
przez prezesa czy kierownika dzialu it bierze sie do roboty? ;-)
slawek
-
4. Data: 2003-05-28 22:31:04
Temat: Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
On Wed, 28 May 2003 14:19:58 +0200, Sławomir Piwowarczyk
<s...@N...pl> wrote:
>Czyli 1 line to taki HelpDesk jest- ktory jak se nie moze dac rady to odsyla
>do 2 line support?
>2 line ktos kto ma wieksza wiedze i chcialby byc adminem ale jeszcze za malo
>kursow (mcse, ccna itp.) ma i odwala czarna robote za admina? a 3 line to
>smietanka czyli Krol Admin 1 (2,3..) ktory w przypadku gromu rzuconego np
>przez prezesa czy kierownika dzialu it bierze sie do roboty? ;-)
Dokladnie. Gratuluje inteligencji bedacej dzis rzadkoscia. Tyle ze np. Remedy
(jak chcesz robic w HD to powinienes wiedziec co to za firma) uwaza ze 3 linia
wsparcia to juz wsparcie dostawcy danego rozwiazanai informatycznego, czyli w
ich koncepcji 1 linia to ci o wiedzy szerokiej ale plytkiej, odwrotnie 2 linia
ktora ma waska specjalizacje ale zna swoja dzialke doglebnie.
Kyniu
--
* _ __ _ *
* | |/ / _ _ _ (_)_ _ *
* | ' < || | ' \| | || | k...@p...fm *
* |_|\_\_, |_||_|_|\_,_| k...@p...com *
* |__/ *
-
5. Data: 2003-05-29 07:30:09
Temat: Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
news:ckc9dv4m1nda1gbqfdv7fqluq59l398s2k@4ax.com...
<cut>
> Dokladnie. Gratuluje inteligencji bedacej dzis rzadkoscia. Tyle ze np.
Remedy
> (jak chcesz robic w HD to powinienes wiedziec co to za firma) uwaza ze 3
linia
> wsparcia to juz wsparcie dostawcy danego rozwiazanai informatycznego,
czyli w
> ich koncepcji 1 linia to ci o wiedzy szerokiej ale plytkiej, odwrotnie 2
linia
> ktora ma waska specjalizacje ale zna swoja dzialke doglebnie.
>
W kazdej firmie jest inaczej. U mnie ja jestem 2 linia (admin LAN), 3 nie
ma, 1 to help-desk,
ale spotykalem sie np z welcome-deskiem czyli panienka ktora przez telefon z
toba rozmawia i szuka w bazie solucji dla twego problemu, a jak nie znajduje
to przekierowuje do speca - ciekawe ktora on jest wtedy linia:)
pozdr
/p