eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
  • Data: 2003-05-29 07:30:09
    Temat: Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:ckc9dv4m1nda1gbqfdv7fqluq59l398s2k@4ax.com...
    <cut>
    > Dokladnie. Gratuluje inteligencji bedacej dzis rzadkoscia. Tyle ze np.
    Remedy
    > (jak chcesz robic w HD to powinienes wiedziec co to za firma) uwaza ze 3
    linia
    > wsparcia to juz wsparcie dostawcy danego rozwiazanai informatycznego,
    czyli w
    > ich koncepcji 1 linia to ci o wiedzy szerokiej ale plytkiej, odwrotnie 2
    linia
    > ktora ma waska specjalizacje ale zna swoja dzialke doglebnie.
    >
    W kazdej firmie jest inaczej. U mnie ja jestem 2 linia (admin LAN), 3 nie
    ma, 1 to help-desk,
    ale spotykalem sie np z welcome-deskiem czyli panienka ktora przez telefon z
    toba rozmawia i szuka w bazie solucji dla twego problemu, a jak nie znajduje
    to przekierowuje do speca - ciekawe ktora on jest wtedy linia:)
    pozdr
    /p


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1