PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy cesarz na rynku IT › Re: Nowy cesarz na rynku IT
  • Data: 2008-04-30 12:06:19
    Temat: Re: Nowy cesarz na rynku IT
    Od: Karol <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User pisze:

    > Dla pracowników? Cóż, dobry pracownik powinien czuć się silny potęgą
    > swojego pracodawcy. Dla dobrych pracowników to oczywiście dobrze, że
    > pracuje w globalnej firmie, która jest w stanie mu zapewnić taką pracę,
    > do jakiej się kwalifikuje.

    Bo ja wiem. Sporo bzdurnych korporacyjnych wymagań. Często duży burdel.
    Czy to dobre warunki? Duża firma jest mocno bezwładna. Ciężko o nowości.
    Wolą sprawdzone i wypróbowane technologie, nie koniecznie lepsze.
    Ale za to mają tendencje do maksymalizowania zysku, więc tną nie zawsze
    tam gdzie należy i nie zawsze tam gdzie się pracownikowi podoba.

    > A dla nierobów? Na szczęście takim jest trudno przetrwać w dużej firmie
    > (zresztą w żadnej nie powinni się utrzymać - jak ktoś jest nierobem, to
    > na zbity pysk...).

    Wiesz co piszesz? Wystarczy, że odkryje sposób "lansowania" swojej osoby
    i uda mu się przetrwać początek. A później już z górki.

    Karol