PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy cesarz na rynku IT › Re: Nowy cesarz na rynku IT
  • Data: 2008-05-01 11:47:52
    Temat: Re: Nowy cesarz na rynku IT
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Z" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fvc7ff$42v$1@news.onet.pl...
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > W swojej antykorporacyjnej demagogii zapominasz o jednym drobiazgu -
    > korporacje sa wlasnoscia publiczna (spolki akcyjne), wiec nic nie stoi na
    > przeszkodzie, aby akcjonariusze sie zebrali i ustalili, ze zyski zamiast
    > na dywidende przeznacza np. na skrocenie czasu pracy pracownikow do
    > 30h/tydzien. Ciekawe jak ty bys zaglosowal jako akcjonariusz? Oddasz lekka
    > reka swoje X zl czy tez wolisz je dostac na konto ;)

    W swiecie bez wielkich korporacji tez nikt nie zaglosuje za ograniczeniem do
    30h bez obnizenia placy. Mam wrazenie, ze nie bardzo kumasz jaka jakosciowa
    roznice wnosza wielkie korporacje do gospodarki swiatowej i jakie skutki
    niesie coraz to wieksza (na niespotykana dotad skale) koncentracja kapitalu.
    Moze chcialoby mi sie te trywializmy tlum_o_czyc, ale wobec przemadrzalego
    tonu jaki raczyles przyjac, mam Cie gdzies.

    EOT