PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy cesarz na rynku IT › Re: Nowy cesarz na rynku IT
  • Data: 2008-05-02 13:46:07
    Temat: Re: Nowy cesarz na rynku IT
    Od: Paweł Dyda <p...@g...pl.lovespam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia środa, 30 kwietnia 2008 11:41 ugodziła mię strzała
    <fv9est$r8j$1@opal.icpnet.pl> wystrzelona przez Any User:

    > A dla nierobów? Na szczęście takim jest trudno przetrwać w dużej
    > firmie

    Rozumiem że masz w tej materii dużo doświadczenia?
    Słyszałeś kiedyś o "Dead sea effect"? Generalnie super by było, gdybyś
    miał rację. A szkoda, bo jest dokładnie odwrotnie.

    > (zresztą w żadnej nie powinni się utrzymać - jak ktoś jest
    > nierobem, to na zbity pysk...).

    Zupełnie nie wiem czemu Tobie tak przeszkadzają politycy i urzędnicy
    państwowi }:>
    A bardziej serio, wyjątkowo muszę się z Tobą zgodzić.

    P.