PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic??Re: No wiec co zrobic??
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: No wiec co zrobic??
    Date: 29 Jan 2003 15:21:42 -0800

    "motto" <m...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Jarek Czyrko" <kadron[spam_killer]@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Myślą wież mi, kiedy dostawałem dyplom w rękę z nienajgorszymi ocenami, a
    > wręcz taki którym można by było się pochwalić to wierzyłem w to, iż jestem w
    > stanie góry przestawiać. Byłem entuzjastą o nieograniczonych zasobach
    > energii.
    > Miałem swoje plany na przyszłość, marzenia, oraz ten błysk w oku. Życie
    > jednak twarde i lubi weryfikować. Dwa lata walki i wyrzeczeń... Dziś już nie
    > mam planów, ani nawet marzeń. Błysk z oka dawno znikł. Czasami miałbym

    i dlatego nic ci sie nie udaje.

    taka jest prawda.
    zebys nie wiem jak mial uzasadnione narzekania - TAKA JEST PRAWDA.

    w momencie kiedy stracisz wiare w to, ze cokolwiek mozesz zrobic, w
    momencie kiedy popadniesz w apatie i depresje, nie myslisz nad tym co
    robisz, nie masz planow ani checi - w tym momencie przegrales.

    twoim problemem nie jest rzeczywistosc zewnetrzna (chociaz nie jest
    ona latwa i nikt tu nie ma watpliwsci co do tego), ale ty sam i twoje
    nastawienie do swiata zewnetrznego.

    mozesz miec i 100 bardzo waznych usprawiedliwien - ale to NICZEGO nie
    zmieni. zrozum to wreszcie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net