PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
  • Data: 2003-01-30 11:40:10
    Temat: Re: No wiec co zrobic??
    Od: "Wojciech Wasowicz" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    motto <m...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jarek Czyrko" <kadron[spam_killer]@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Zdaje sobie z tego pelni sprawe.

    > Tak to jest rozwiązanie, ale jeśli już mówimy o programowaniu to pracodawcy
    > często oczekują rzeczy których nie uczą w żadnej szkole. Tu by trzeba
    > wyłożyć na szkolenia, podręczniki a koszty to nie małe.

    Nie z książek informatyk się uczy. Z www, usenetu itd

    > A kursy internetowe pozostawiają wiele do życzenia, co i logiczne dla mnie, > bo
    nikt za darmo swoją wiedzą za która z pewnością zapłacił za darmo
    > dzielić się nie będzie.

    Podzieli - tylko trzeba poszukać, a przede wszystkim samemu spróbować najpierw
    problem rozwiązać. Szczególnie Usenet jest w tym naprawdę pomocny.

    > A co jeśli jestem po administracji?? Co mam powiedzieć, iż mam
    > dwukomputerową sieć w domu??
    > trochę to takie abstrakcyjne dla mnie. Widać po prostu jestem do niczego :(
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > motto

    Jak mówił mój /były/ szef - lepiej jest zrobić cokolwiek niż nic. Więc weź Delphi
    albo coś tam innego /co lubisz/ i zabierz się do roboty. Napisz jakiegoś freeware.
    Jak nie masz pomysłu to zobacz co zrobili inni i zrób to samo samemu. A potem nagraj
    na plytke (0.90 PLN) i zanieś razem z CV. Przez te 2 lata to mogłeś mieć napisane tak
    z pięć takich aplikacji. A jak jesteś bezrobotny i masz dużo czasu to więcej. Do
    roboty. Przy okazji nauczysz się tego co nie uczą w żadnej szkole poprzez sam fakt
    programowania.

    pozdrawiam
    Wojtek