PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
  • Data: 2003-01-30 00:41:02
    Temat: Re: No wiec co zrobic??
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tribeca" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b1872j$g5b$1@news.tpi.pl...
    > regularnie przeglądam ogłoszenia z Wyborczej, ale nie zauważyłam
    > "marzycieli" - zauważyłam natomiast, ze to ja nie spełniam oczekiwań
    > niekórych pracodawców i staram sie niektore rzeczy nadrobić - nie uważasz,
    > ze żeby coś zmienić, trzeba zacząć od siebie?

    Większość pracodawców chciała osoby młode, po studiach z kilkunastoma
    kwalifikacjami na które to praktycznie do opanowania każdej wręcz potrzebne
    są oddzielne studia i do tego z kilkuletnią praktyką zawodową. Wybacz mam
    zawód technika informatyka (ze średnia na świadectwie w okolicach 5 - nie
    wiem nigdy nie liczyłem) oraz dokładnie 3 miesiące praktyki w nieswoim
    zawodzie (zakład szybko powstał i jeszcze szybciej upadł). Nie szukam pracy
    tylko w swoim zawodzie, ale jakiej kolwiek pracy do której będę się nadawał
    (chodź by zamiatanie ulic) a na podnoszenie swoich kwalifikacji, czy też
    szukanie pracy w innym miejscu niż moje miasto rodzinne po prostu mnie nie
    stać. U nas w mieście pracy praktycznie nie ma w ogóle. Cóż więc mi
    radzisz?? Bo ja rozwiązanie znam jedno, ale jeszcze decyzji nie podjąłem.

    --
    motto

    ps. Aby nie być gołosłownym http://www.satfilm.net.pl/~motto77/oceny.jpg
    (link aktualny do 20.II.2003r., średnią możecie sobie sami policzyc mi się
    nie chce.)