PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
  • Data: 2003-01-30 08:43:45
    Temat: Re: No wiec co zrobic??
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b19sb3$8na$1@news.telbank.pl...
    > Wybacz mam
    > zawód technika informatyka (ze średnia na świadectwie w okolicach 5 - nie
    > wiem nigdy nie liczyłem)
    nie wydaje mi się, żeby średnia na świadectwie interesowała pracodawcę
    (zakładam, ze niestarasz się o przyjęcie do firm typu PWC, gdzie się to
    zapewne liczy) - liczą się umiejętności, więc jeśli owa wysoka średnia jest
    jednym z powodów Twojego rozgoryczenia, to lepiej o niej zapomnij

    > u nas w mieście pracy praktycznie nie ma w ogóle. Cóż więc mi
    > radzisz?? Bo ja rozwiązanie znam jedno, ale jeszcze decyzji nie podjąłem.
    już nie raz w tym wątku pisałam, co radzę, więc nie będę się powtarzać,
    zresztą to Twoje życie i nie oczekuj od innych, że je zmienią, bo to Ty
    powinieneś się tym zająć

    TriBeCa