PracaGrupypl.praca.dyskusjeNietypowa oferta...Re: Nietypowa oferta...
  • Data: 2005-04-27 16:49:50
    Temat: Re: Nietypowa oferta...
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:opspwgb6xoz2c1mg@blaster...

    > Istnieją takie zajęcia poza zawodem szeroko rozumianego PH, w których tego
    > typu oferty są składane? Mnie też by to interesowało. Nie musi byc aż 800.
    > Możesz wymienić?

    Prosze bardzo:
    - pisanie wnioskow o dotacje unijne dla malych przedsiebiorstw za success
    fee, czyli nie bierzesz zadnej kasy za samo napisanie, dostajesz ja, jesli
    wniosek przejdzie i firma dostanie kase - wtedy z niej Ci placi; (duze
    przedsiebiorstwa wola zaplacic renomowanej firmie konsultingowej)
    - prawnicze i okoloprawnicze wydobywanie odszkodowan, naleznosci - tez na
    zasadzie success fee, np. odszkodowania powypadkowe (w tym znajdywanie
    kandydatow do walczenia w ich imieniu o odszkodowanie - "znajdujacy" nie
    muszacy byc prawnikiem tez dostaje dzialke z success fee)
    - pisanie ofert do przetargow, jw. - nie tylko w budownictwie, np. w
    agencjach reklamowych
    - napisanie ksiazki i umowienie sie z wydawnictwem na procent od sprzedazy,
    nie na jednorazowe honorarium (tylko wydawnictwo musi ksiazke przyjac...)
    - robienie za "agenta" dla jakiegos talentu, ktory sam albo nie ma
    przebicia, albo nie ma czasu zajmowac sie czyms innym poza podstawowym
    zakresem dzialalnosci - szukanie mu zlecen, negocjowanie stawek, dogladanie,
    zeby umowa go nie pokrzywdzila

    itd.
    generalnie wszystkie dziedziny, gdzie kasa przychodzi dopiero z konkretnego
    wyniku, a osiagniecie tego wyniku ze wzgledu na warunki duzej konkurencji
    lub niepewnosci jest na tyle niepewne, ze zleceniodawca i zleceniobiorca
    dziela miedzy siebie ryzyko.

    I.