PracaGrupypl.praca.dyskusjeNietypowa oferta...Re: Nietypowa oferta...
  • Data: 2005-04-27 16:34:44
    Temat: Re: Nietypowa oferta...
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 18:30:34 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > pracodawcow majacych duze trudnosci ze znalezieniem pracownika do takiej
    > formy zatrudnienia, w ktorej wysokosc pensji jest objeta ryzykiem i
    > wiekszosc ludzi raczej wybierze pewne 800 zl niz niepewne 5 razy tyle.
    > Umiejacych akceptowac ryzyko jest niewielu, a wiekszosc z nich juz
    > zalozyla
    > wlasne firmy.

    Istnieją takie zajęcia poza zawodem szeroko rozumianego PH, w których tego
    typu oferty są składane? Mnie też by to interesowało. Nie musi byc aż 800.
    Możesz wymienić?

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>