PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajtrudniejsze czyności w szukaniu pracy › Re: Najtrudniejsze czyności w szukaniu pracy
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Najtrudniejsze czyności w szukaniu pracy
    Date: 12 Mar 2003 04:24:42 -0800

    "KaeL" <K...@...pl> writes:

    > Witam,
    > Wiem że jako informatyk z Warszawy jestem i tak w lepszej sytuacji niż wielu
    > innych, ale jakby nie było - każdy ma jakieś problemy.
    > Moje problemy w szukaniu pracy polegają na tym, że jak już coś się pojawi na
    > horyzoncie - to inne firmy mi jeszcze nie odpowiedziały. I wtedy jestem w
    > rozterce - czy mam brać tę ofertę pierwszą z brzegu (w sensie czasowym)? Z
    > reguły ta oferta nie jest rzucająca na kolana...

    bierz to co masz, a jak juz bedziesz w nowej pracy, rozgladasz sie za
    nastepna. dostajesz lepsza oferte? mowisz obecnemu pracodawcy, ze masz
    lepsza za tyle i tyle. polepsza ci warunki czy woli zebys odszedl?

    jak nie, to odchodzisz do drugiej pracy, lepszej.
    proste?
    oczywiscie to wymaga raczej pracy nie na etat.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net