PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje...Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-07 23:38:06
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 06 Jul 2004 13:07:22 +0200, Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>
    wrote:

    >Popatrz na to z drugiej strony (przyklad).
    >Masz wlasne mieszkanie. Powiesiles w przedpokoju kartke, ze w Twoim domu
    >NIE WOLNO palic papierosow.
    >Przychodzi ktos, siada na kanapie i odpala papierosa.
    >Co robisz? Zakladam, ze _grzecznie_ informujesz o zakazie.
    >A co na to gosc? Zaczyna obrzucac Cie miesem, wyzywa od kretynow itp., itd.
    >Co robisz?
    >Kolejny przyklad.
    >Jestes pracodawca szukajacym pracownika.
    >Napisales w ogloszeniu, ze ma znac to, to i to, oraz umiec to i tamto.
> [...]

    Nie jest.
    Usenet NIE JEST własnością, ani w dyspozycji mojej, twojej, ani
    moderatorów - ja czy Ty pełnimy w niej rolę Użytkowników, a ONI należą
    do "obsługi" - bez żadnych złych skojarzeń, ale SŁUŻEBNOŚĆ nie
    WŁASNOŚĆ, czy DECYZYJNOŚĆ są tu właściwymi określeniami...

    Przykłady, które podajesz mają się nijak...