PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-08 00:47:01
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Jul 2004 01:44:09 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Tak, oczywiście masz rację.
    >I w zasadzie jest to ten punkt, w którym mialem spore watpliwości pisząc
    >swojego maila. Tyle że, o ile dobrze wiem, mieliśmy sytuację kryzysową:
    >grupa moderowana, zmiana tego statusu to dość skomplikowana sprawa, a
    >chętnych na moderatorów brak. W takim wypadku ja jestem wdzięczny każdemu,
    >kto zgadza się poświęcać swój czas, żeby grupa działała - nawet jeśliby moim
    >zdaniem pracował kiepsko (moje zdanie jest inne, ale to nieistotne). Mamy
    >bowiem wybór: albo brak grupy, albo taka moderacja, jaka jest teraz.
    Nie, nie do końca masz rację. Będę twardo stał na swoim stanowisku -
    wykonuj swoją pracę rzetelnie, lub wcale. Wykonuj ją w ramach
    ustalonego wynagrodzenie, lub znajdź sobie inną, lepszą.

    [...]

    >ogłoszenie zostało odrzucone, tylko zaczął wypisywać seryjne zarzuty,
    >sugerując dość wyraźnie między wierszami, że skoro on daje ofertę pracy, to
    >dobroczyńcą jest, a moderator to szkodnik. Padły też dość populistyczne i
    >demagogiczne hasła o bezrobociu - i tak dobrze, że moderatorzy nie zostali
    >obarczeni odpowiedzialnością za recesję.
    Noo... W zasadzie taka teza dałaby się udowodnić...

    >a tego zdania to ja nie rozumiem ;P
    MeaCulpa i przepraszam - to był mniej przykład, a bardziej głupia
    wycieczka, nie będę Ci tłumaczył.

    [...]

    >nie, ja wtedy z nim nie lecę. Przypominam, że od pewnego czasu mamy wolny
    >rynek.
    No... I masz w związku z tym możliwość wyboru pilota...

    >Ppo jest może nie do końca własnością prywatną, ale cała hierarchia pl.* ma
    >pewne cechy takiej własności. Właściciel ustalił pewne zasady, i "zatrudnił"
    >(za darmo) pewne osoby do pełnienia pewnych zadań. Inny prywatny podmiot
    >przyłazi i wrzeszczy, że go tamci krzywdzą, bo nie chcą działać tak, jak
    >jemu wygodnie.
    >Ja nie wiem, może ja się źle odnajduję w rzeczywistości biznesowej, ale
    >jeśli mi potencjalny kontrahent nie odpowiada, idę szukac innego. Nazywam to
    >górnolotnie "wolnością".
    No prawie tak. Ale pomyśl, co by było, jakbyś z założenia "odrzucał"
    (lekko licząc) 75% swoich potencjalnych kontrahentów ?

    >A to mieliby pecha, I suppose. Nie widze powodu, dla którego moderatorzy ppo
    >mieli naprawiać czyjekolwiek błędu w imię "interesów ludu" (że to bardzo
    >wrednie ujmę).
    To nie jest wrednie, tylko głupio... "LUD" dla mnie to szukający
    pracy. Ogłoszenia są dla nich. PPO jest grupą dla ogłoszeń.
    Moderatorzy dla PPO. Moderatorzy działając dla zwiększenia liczby
    ogłoszeń, działają w interesie PPO, więc i swoim... I ludu...

    To też już starałem się udowadniać, poczytaj archiwa - nie chce mi się
    jeszcze raz tego pisać.

    [...]

    >Od pewnego czasu się jakoś tak składa, że raczej szukam pracowników niż
    >roboty (także na ppo, jakoś udało mi się pchnąć ogłoszenie bez problemów).
    >Ale przeceniasz mnie - jakoś nie udało mi się jeszcze żadnej organizacji
    >rozwalić. Pewnie kwestia czasu.

    Pewnie tak. Ale to super, że masz zajęcie i to "po drugiej stronie
    barykady". Zatrudniaj jak najwięcej ludzi na swój wzór i podobieństwo
    - potencjalne straty w gospodarce będą dużo mniejsze.

    P.S. - Nie obrażauj się. Trochę żartuję.