PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-08 06:57:53
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DT wrote:

    > [...]
    >

    > Nie jest.
    > Usenet NIE JEST własnością, ani w dyspozycji mojej, twojej, ani
    > moderatorów - ja czy Ty pełnimy w niej rolę Użytkowników, a ONI należą
    > do "obsługi" - bez żadnych złych skojarzeń, ale SŁUŻEBNOŚĆ nie
    > WŁASNOŚĆ, czy DECYZYJNOŚĆ są tu właściwymi określeniami...
    >
    > Przykłady, które podajesz mają się nijak...

    Jesli w ten sposob odebrales moje przyklady, to rzeczywiscie maja sie nijak.
    Tyle, ze moja intencja bylo przekazac cos zupelnie innego.
    A mianowicie chodzilo mi o _przestrzeganie_ _ZASAD_.
    I nie ma znaczenia kto te zasady ustalil.
    Albo sie do nich stosujesz (i w przypadku ppo Twoje ogloszenie sie
    ukaze), albo nie (i Twoje ogloszenie sie nie ukaze, i Ty nie masz prawa
    miec o to jakiekolwiek pretensje).
    Jesli chodzi o ppo to istnieje jeszcze jedna ewentualnosc. Mozna zasady
    zmienic. Tylko ktos, komu na tym zalezy, musi sie za to wziac i zrobic.
    A takich, ktorym sie chce nie ma.
    Sa tylko tacy, ktorzy potrafia narzekac, rzucac miesem i obrazac innych.
    Ale czemu tu sie dziwic? Taka Polakow mentalnosc...
    --
    Robert Jaskula