PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-08 08:08:17
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spam.precz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DT" <d...@A...pl>

    > Praca świadczona w czynie społecznym TAKŻE JEST pracą i RÓWNIEŻ
    > powinna być świadczona w sposób rzetelny (lub wcale).
    [...]
    > Wynagrodzenie nie musi być jedyną MOTYWACJĄ do pracy. Jego brak w
    > pełni uzasadnia porzucenie, bądź zaprzestanie świadczenia takiej
    > pracy, ale W ŻADEN SPOSÓB NIE USPRAWIEDLIWIA świadczenia jej
    > nierzetelnie, w sposób olewczy[...]

    I tu jest clou. "Praca" moderatora polega na przepuszczaniu -
    lub nie - wiadomości na grupę dyskusyjną. Przepuszczenie - lub
    nie - wiadomości zależy od zgodności z przyjętymi zasadami
    (tu - FAQ grupy ppo). Od decyzji moderatora przysługuje
    odwołanie, wysyłane na adres prywatny. Ditto.

    Czy zatem moderatorzy ppo dobrze wykonują tą swoją pracę?
    Zdecydowanie TAK.

    Poczytać więcej można tutaj:

    http://hell.pl/nina/z-d-mod.htm

    pzdr

    Y (C)

    PS. Przypadek znany mi z autopsji: przy wysyłaniu ogłoszeń o pracę
    zdarzyło się, że nie przeszły. Nigdy, I say: NIGDY pytanie wysłane
    do moderatorów o powód odrzucenia nie pozostały bez odpowiedzi. Po
    wprowadzeniu poprawek ogłoszenia przeszły bez zastrzeżeń.

    PS2. Nie jestem w żaden sposób związany z moderatorami ppo ani
    z żadnymi innymi, wkurza mnie już tylko to bezsensowne bicie piany.
    Zasady są po to, żeby się do nich stosować.

    PS3. Wysyłanie ogłoszenia na ppo to też rodzaj "pracy" albo inaczej:
    wykonywanie obowiązków (lub poleceń) służbowych. Praca świadczona
    w takim trybie ZDECYDOWANIE JEST pracą i RÓWNIEŻ powinna być
    świadczona w sposób rzetelny (lub wcale). NIC NIE USPRAWIEDLIWIA
    świadczenia jej nierzetelnie, w sposób olewczy. ICMPTZ? :P