PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola Kraków - rozmowaRe: Motorola Krakw - rozmowa
    From: "Muchomor" <1...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Motorola Krakw - rozmowa
    Date: Sun, 18 Dec 2005 20:12:07 +0100

    " leszek" <s...@g...pl> wrote in message
    news:do4bo8$782$1@inews.gazeta.pl...

    > Przeciez sam sobie przeczysz. Za pomocą tego testu (co podany w
    > początkowym
    > poscie) to sprawdzasz co najwyżej owe 10% czy nawet 5% tego, co tworzy
    > owego
    > "inzyniera". W tym teście przecież nie ma absolutnie nic na temat "procesu
    > produkcji"

    NIe nie przecze. To jest pierwszy etap rekrutacji, ktory ma sprawdzic czy
    jest w ogole sens rozmawiac z danym kandydatem.
    Z tego co wiem to Motorola alternatywnie stosuje rozmowe telefoniczna z
    kandydatem lub zaprasza go do siebie gdzie w spokoju mozna poznac jego
    wiedze na temat procesu i jego skladowych.

    pzdr
    Muchomor