PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola Kraków - rozmowaRe: Odp: Odp: Motorola Kraków - rozmowa
  • Data: 2005-12-19 21:40:06
    Temat: Re: Odp: Odp: Motorola Kraków - rozmowa
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.12.2005 Aleksander Galicki <t...@N...gazeta.pl> napisał/a:
    > Jesli zas chodzi o masowe ksztalcenie - nie wiem kogo w Indiach masowo
    > "ksztalca", ale na pewno nie programistow. (BTW zaslyszane powiedzonko uklute
    > w USA o Indiach i zgodne z moimi doswiadczeniami - "they have CMM 3
    > certification, but they have no clue").

    CMM 5 raczej.

    A wbrew pozorom, w Indiach mają
    uniwersytety, i kształcą na nich informatyków (i to dużo, kraj dość
    liczny), a dodatkowo zdobywają
    doświadczenie w "setkach" firm które pootwierały tam swoje centra.
    A to co mówią o Indiach trzeba zawsze brać przez pryzmat tego, że
    hindusi "zabierają" prace amerykanom i stąd ocena pracy hindusa może być
    spaczona.

    --
    Krzysztof Krasoń