PracaGrupypl.praca.dyskusjeMój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować.... › Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
    From: "Koziorozec" <k...@T...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
    Date: Tue, 6 Sep 2005 00:10:34 +0200

    Użytkownik "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>
    napisał w wiadomości news:dfi0le$48d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To mi tez mozesz przy okazji pozazdroscic. :D

    Twój pracodawca też Ci pozwala na korzystanie z kompa
    do celów prywatnych???
    No to widocznie ja tylko na takich trafiam, co każą instalować
    informatykom programy szpiegujące, żeby kontrolować, co
    pracownicy wysyłają w e-mailach ;)))
    W Ameryce, w niektórych firmach też mają tak źle jak ja ;)))

    > Sluchaj, rozumiem, ze masz ciezko i przychodzisz sie tu odreagowac, ale
    > przerzucanie sie na argumenty ad personam dosc zalosnie wyglada. Ja sie
    > wielekroc uczylam od mlodszych, fakt, ze od starszych wiecej. Ale to, ze
    > ktos mial wiecej lat na zgromadzenie wiedzy i doswiadczenia nie znaczy
    > wcale, ze ich wiecej zgromadzil. Znalezc konkretny przypadek mlodzika o
    > wiekszej wiedzy i doswiadczeniu niz jakas konkretna znacznie starsza od
    > niego jednostka nie jest trudno.

    Małe sprostowanie: nie mam ciężko i nie przychodzę się tu odreagować
    - mylisz mnie najwyraźniej z kimś? ;)))

    Z Bremsem mamy takie specyficzne poczucie humoru ;>>>
    A Ty się czepiasz wieku...
    A tymczasem niewatpliwie myślenie dwudziestolatka jest
    inne niż moje, chociaż nie jestem jeszcze taka wiekowa.

    > Poza tym, przepraszam za wcinanie sie w rozmowe i podejmowanie sprawy nie
    > zwiazanej bezposrednio z tematem grupy, ale nie moge sie powstrzymac przed
    > uwaga, ze Ty strasznie lubisz stereotypizowac

    O wypraszam sobie! ;)))
    Ja???
    Ja przeciwstawiam się 'stereotypizowaniu' o bezrobotnych.
    A także temu, że: "jak już zarabiam, to cała kasa dla mnie,
    a państwo to złodziej, jak żąda ode mnie podatków".

    > jednoczesnie skarzac sie na
    > to, ze sama padasz ofiara stereotypizowania po wyksztalceniu.

    No właśnie się temu przeciwstawiam ;)))

    > W Twoich
    > postach przewija sie watek "oskarzania" rozmowcy, ktory nalezy do grupy
    > gloszacych zaradnosc, o dobre warunki startowe, o to, ze jego sukces nie
    byl
    > osiagniety wlasna praca, tylko jest szczesciem, ktore sie przytrafilo z
    > powodu odpowiedniego wieku, miejsca urodzenia/zamieszkania, sytuacji
    > materialnej rodzicow itd.

    Nigdy nikogo nie oskarżam.
    Jeśli tak to odbiera, to jego spory problem.

    Myślisz, że ludzie z mojego otoczenia, bezrobotni, zarabiający najniższą
    albo i mniej, podejmujący pracę na pół etatu, bo żadnej nie mają -
    że wszyscy oni są nieudacznikami???

    Że wszyscy, którzy pracują jeszcze i starają się pracować jeszcze więcej
    ze strachu przed utratą tego, co mają, być na każde wezwanie telefoniczne,
    nawet o drugiej w nocy, zostawać po godzinach, bo coś się sypie, bo tak
    akurat szef sobie zaplanował - czy myślisz, że wszyscy oni są niezaradni???

    > Niewiele pomaga to, ze z autoprezentacji ludzi z
    > tej grupy wynika, ze dominuje w niej wykształcenie srednie,
    > male miasto jako miejsce pochodzenia lub przebywania itd.

    Tego absolutnie nie zauważyłam, ale może jestem ślepa.
    Jakiś konkretny procent wystepujących tu ze średnim wykształceniem
    i jako miejsce przebywania - małe miasto - możesz podać???
    Bo dla mnie dominująca większość to byłoby co najmniej 51%.

    --
    Koziorozec