PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobbing i zwolnienie z pracy › Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
    From: Andyk <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
    Date: Wed, 17 Jan 2007 13:04:57 +0100

    qrczak wrote:

> [...]
    > które ze mna pracowały ale oczywiście one były tak zastraszone że nic nie
    > powiedziały. Wiem że dostali karę za jakieś uchybienie w papierach i tyle..na
    > jaw nie wyszło nawet to ze dają połowę pensji pod stołem..Ja straciłam nerwy a
    > co ciekawe ten gnojek który był sprawcą mobbingu nadal tam pracuje( chociaż nie
    > ja pierwsza odeszłam z jego powodu-tyle że oficjalnie zrobiłam aferę)
    > Proponuje zgłoś stosowanie mobbingu w miejscu pracy do PIP i załącz kopię tego
    > dokumentu który dałeś przełożonemu. Niech trochę dupą potrzęsą a moze maja coś

    hehe. Zupełnie, jakbyś pisała o mojej firmie. Osoby na masę odchodzą,
    przychodzą nowe i... odchodzą. Z pensją też jest podobnie, więc pewnie
    podobnie, jak u Ciebie, PIP tego nie wykryje. Sprawca mobbingu zbyt
    głęboko siedzi.. wiadomo-gdzie... żeby odszedł. Zresztą po mojej
    sytuacji widać, że lepiej zwolnić mobbingowanego niż mobbingującego.
    Trochę się spóźniłem, bo faktycznie sam chciałem odejść z powodu
    mobbingu, ale dopiero po rozmowie na temat mojego dokumentu - w życiu mi
    nie przyszło do głowy, że nawet tej sprawy nie ruszą. Spodziewałem się
    wszystkiego, zarzutów pod moim adresem, że to bzdury, że to ja jestem
    winien... cokolwiek. A tu mnie tak zaskoczyli.
    Nad Inspekcją się zastanawiam... To chyba będie najlepszy pomysł.

    > No i szukaj lepszej pracy..powodzenia

    Pracę lepszą z pewnością znajdę, bo... czemu nie :)

    Pozdro
    Andrzej