PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobbing i zwolnienie z pracy › Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
  • Data: 2007-01-19 19:07:04
    Temat: Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tez sie zwolnilem z pewnej lubelskiej firmy komputerowej i widze ze w
    lublinie to jest modny mobbing i nieplacenie na czas. Ja jestem uczulony na
    tym punkcie wiec sie zwolnilem.
    Najciekawsze jest to ze zadne kontrole PIP i inne nic w takiej firmie nie
    zdzialaja bo szef wie wczesniej o takiej kontroli. Np. miala byc
    przeprowadzona kontrola natezenia swiatla na stanowiskach to oczywiscie
    wszystko co swieci powlaczane, wyszedl facet co robil pomiary oczywiscie
    zaraz pozmieniano osiwetlenie na ciemnice. Prawo pracy to jedynie na
    papierze istnialo. W tej chwili pracuja tam ludzie ktorzy moim zdaniem lubia
    jak ktos ich co chwile "jebie" za sama chec do zycia niech tak pozostanie i
    jak lubia to niech maja. Pracy jest teraz duzo tylko trzeba poszukac ale ja
    w lublinie nie szukalem
    bo szkoda czasu.Czlowiek z duzym doswiadczeniem jak ja traktowany jest jak
    osoba bez doswiadczenia. Zarobki to nie ma sily powyzej 1500 netto to nie ma
    szans. Kazdy pracodawca w lublinie tylko jeczy ze duze koszty ma pracy , ja
    sobie wysliczylem ze po 3 dniach pracy zarobilem dla pracodawcy na swoja
    pensje i wszelkie zwiazane z tym koszta reszta to czysty zysk. Jakos jak
    wspomnialem ze po drugiej stronie wisly maja takie same koszta pracy i jakos
    na dzien dobry wiekszosc proponuje 2, 3 razy taka pensje netto to tylko sie
    glupio patrzy i usmiecha. Generalnie to omijam z daleka lubelskich
    pracodawcow, sami kretacze.

    Pozdrawiam
    Mirek