PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobbing i zwolnienie z pracy › Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
  • Data: 2007-01-17 19:33:28
    Temat: Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eol6vc$tdt$1@news.onet.pl AsiaS
    <a...@d...pro.onet.pl> pisze:

    > Dopełniono? Czy księga korespondencyjna nie jest dla firmy fakultatywna?
    > Czy jakikolwiek przepis nakazuje prowadzić taką księgę?
    Tego nie nie wiem, a szukać mi się teraz nie chce. Może zresztą prawo
    inaczej traktuje w tej materii urzędy i instytucje administracji państwowej
    itp., a inaczej firmy prywatne.
    Ale spotykam się z tym w każdej wiekszej firmie (no, może nie w warzywniaku
    pana Heńka ;)). Masa systemów wspomagających obsługę kancelaryjną firmy
    posiada moduły służące rejestracji korespondencji (przychodzącej,
    wychodzacej, także wewnętrznej).
    Przypuszczam, że nawet jeśli prowadzenie takiej dokumentacji nie wynika
    wprost z przepisów, to jej posiadanie leży w interesie firmy choćby ze
    wzgledów organizacyjnych.

    --
    Jotte