PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobbing i zwolnienie z pracy › Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
  • Data: 2007-01-19 19:42:19
    Temat: Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
    Od: Andyk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Miroslaw Szejduk wrote:

    > jak lubia to niech maja. Pracy jest teraz duzo tylko trzeba poszukac ale ja
    > w lublinie nie szukalem

    True... Ale czasami są takie sytuacje, że nie ma możliwości opuścić
    naszego miasta :(
    Więc skoro nie mogę mieć lepszej kasy niż 1500 netto to chociaż niech
    miejsce będzie "w miarę" niemobbingowane. W miarę, bo faktycznie masz
    rację, że w Lublinie mobbing jest modny. A jak nie mobbing to
    wykorzystywanie (niepłatne nedgodziny, niepłacony ZUS itp). Są ludzie,
    którym to pasuje, albo którzy boją się, że nie znajdą niczego innego.
    Ale (tu też masz rację) czasy się zmieniają i dla ludzi z doświadczeniem
    zawsze się coś znajdzie. No chyba, że znowu się trafi na szefa, który
    nie będzie mógł ścierpieć, że jego pracowni umie więcej niż on i będzie
    gnoił...

    > wspomnialem ze po drugiej stronie wisly maja takie same koszta pracy i jakos
    > na dzien dobry wiekszosc proponuje 2, 3 razy taka pensje netto to tylko sie
    > glupio patrzy i usmiecha. Generalnie to omijam z daleka lubelskich
    > pracodawcow, sami kretacze.

    Hehe. Tacy już są lubelscy szefowie. Wiesz, kiedyś się zastanawiałem nad
    lubelskim zjawiskiem typu "nie podoba się to wypad, na Twoje miejse jest
    10 chętnych" i doszedłem do wniosku, że to ma związek z wieloma
    uczelniami, które wypuszczają co roku masę absolwentów, którzy chętnie
    będą HAROWAĆ za marne grosze tylko po to, żeby mieć jakikolwiek staż. I
    z tego korzystają pracodawcy. Tylko czy naprawdę opłaca im się szkolić
    nowych ludzi, płacić za ich błędy niż zatrudnić kogoś z doświadczeniem?

    Pozdrawiam
    Andrzej