PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobbing i zwolnienie z pracy › Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
  • Data: 2007-01-19 20:31:08
    Temat: Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehe. Tacy już są lubelscy szefowie. Wiesz, kiedyś się zastanawiałem nad
    > lubelskim zjawiskiem typu "nie podoba się to wypad, na Twoje miejse jest
    > 10 chętnych" i doszedłem do wniosku, że to ma związek z wieloma
    > uczelniami, które wypuszczają co roku masę absolwentów, którzy chętnie
    > będą HAROWAĆ za marne grosze tylko po to, żeby mieć jakikolwiek staż. I
    > z tego korzystają pracodawcy. Tylko czy naprawdę opłaca im się szkolić
    > nowych ludzi, płacić za ich błędy niż zatrudnić kogoś z doświadczeniem?

    Powiem tylko ze problem braku wykwalifikowanej kadry zaczyna i naszych
    pracodawcow dotykac powoli.
    Przez miesiac szukalem dla znajomego co ma komis/sklep komputerowy
    pracownika i naprawde ciezko bylo kogos znalesc.
    98% procent tych co przyszlo na rekrutacje to w zasadzie do kopania dolow
    sie moze by nadawali a ci co sie znali to trzeba byloby zaplacic odpowiednio
    ale w koncu znalazl sie czlowiek co ma pojecie co za duzych nie mial wymagan
    finansowych a i tak zarobi dobrze jak na lublin i co najwazniejsze bez
    mobingu:). Niestety wiedza sie nie liczy co z tego ze mam CV na kilka stron
    i czesto musialem tlumaczyc co oznaczaja moje papiery to i tak na koncu
    wychodzilo ze zaplaca mi na poczatek te 900 brutto a pozniej sie zobaczy,
    czyli tak samo traktuja nowicjusza ktory nie wie jak wyglada klawiatura jak
    i czlowieka obeznanego w temacie. Jeszcze dodam ciekawy przypadek jak
    robilem rekrutacje, przyszedl koles co pracowal 2 lata w Zaglu jako
    monazysta komputerow a nie mial pojecia o tym co skladal, zapytalem o pare
    zeczy i nic koles nie potrafil powiedziec o tym :). Tak wiec jak ktos ma
    pojecie w danej branzy to zawsze znajdzie prace i to dobrze platna tylko
    trzeba poszukac.

    Mirek