PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobbing i zwolnienie z pracy › Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
  • Data: 2007-01-17 14:47:51
    Temat: Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
    Od: Herakles <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andyk wrote:

    > Witam!
    >
    > Taka sytuacja:
    [ciach]

    tak czytam te wpisy i wątpię, aby pracodawca namawiał pracowników do
    składania fałszywych zeznań przed sądem(jeżeli sprawa trafi do sądu pracy),
    bo za to się idzie siedzieć(przymuszanie do składania fałszywych zeznań),
    pozatym raczej wątpię aby pracownicy firmy składali przed sądem fałszywe
    zeznania(składanie fałszywych zeznań), bo za to też jest jakaś
    odpowiedzialność karna, za te oba czyny można nieźle beknąć, a pracodawca
    nie zaryzykuje, że jakiś buntownik się wygada, bo za nim pójdą wszyscy.

    Myślę, że gdybyś sprawę podał do sądu pracy, pracodawca zaproponowałby Ci
    ugodę, aby w ogóle do zeznań(bo trafiają do inspekcji pracy) nie dopuścić,
    ba jestem tego pewien, może jest ... ale ma nad sobą na pewno kogoś kto nie
    jest debilem.