PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobbing i zwolnienie z pracy › Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
    From: "qrczak" <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
    Date: 17 Jan 2007 12:45:04 +0100

    Nie chcę Cię dołować ale brak potwierdzenia odbioru tego pisma nie pomoże...Ale
    nadaj to Państwowej Inspekcji Pracy. Ja sama miałam podobną sytuację ale
    oficjalnie od razu dałam wypowiedzenie z pracy z powodu mobbingu. Cóż to
    dało..w zasadzie nic..PIP skontrolował cudowna firme Coltex, przesłuchał osoby
    które ze mna pracowały ale oczywiście one były tak zastraszone że nic nie
    powiedziały. Wiem że dostali karę za jakieś uchybienie w papierach i tyle..na
    jaw nie wyszło nawet to ze dają połowę pensji pod stołem..Ja straciłam nerwy a
    co ciekawe ten gnojek który był sprawcą mobbingu nadal tam pracuje( chociaż nie
    ja pierwsza odeszłam z jego powodu-tyle że oficjalnie zrobiłam aferę)
    Proponuje zgłoś stosowanie mobbingu w miejscu pracy do PIP i załącz kopię tego
    dokumentu który dałeś przełożonemu. Niech trochę dupą potrzęsą a moze maja coś
    na sumieniu :)
    No i szukaj lepszej pracy..powodzenia
    Pozdrawiam