PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobbing i zwolnienie z pracy › Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
  • Data: 2007-01-17 09:19:54
    Temat: Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
    Od: Andyk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe wrote:

    > A jaki był powód wypowiedzenia?
    Na piśmie nie mam powodu.
    Ale to, co mi powiedział, to było śmieszne: "Ze względu na złe
    prowadzenie działu graficznego, musimy cię zwolnić..." Ciekawe o tyle,
    że to nie ja prowadzę ten dział :/

    > I jaką miałeś umowę - czas określony czy nieokreślony?
    > Jeśli to pierwsze to imho masz marne szanse na wygraną.
    > W tym wypadku pracodawca nie ma obowiązku podawania powodu rozwiązania
    > umowy.

    Określony :(

    > Ale tak jest niestety wszędzie, nie tylko u nas.
    > Potraktuj to jako kolejne doświadczenie życiowe.
    > Poza tym im szybciej poznałeś tę firmę i jej prawdziwe oblicze, tym lepiej
    > dla Ciebie, bo mniej straciłeś nerwów, zdrowia a może i kasy. Olej dziadów i
    > szukaj dobrej pracy u normalnych ludzi.

    To prawda.

    > A byłych pracodawców możesz odpowiednio "zarekomendować" gdzie tylko się
    > da - wśród znajomych, rodziny, tutaj.

    W sumie tak. Po co ktoś inny ma się pakować w takie bagno.
    Ale boję się, że jeśli dojdzie to do mojego ex-szefa to mi namiesza w
    świadectwie pracy. Więc na razie z ujawnianiem TUTAJ firmy jeszcze się
    wstrzymam. A w śród znajomych oczywiście rekomenduję :)

    Pozdro
    Andrzej