PracaGrupypl.praca.dyskusjeLUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!! › Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    From: "Jacek Krupa" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    Date: Mon, 28 Jan 2002 17:08:30 +0100

    Twoja druga wypowiedź jest całkiem różna od pierwszej i całkiem rozsądna
    więc kładę to na konto silnego wzburzeni .Obecnie mamy codziennie jakiś
    powód do tego,aby nas szlag trafiał.Rządzących trzeba znaleźć w kraju ale
    koniecznie patrzeć im na ręce.Każdy przekręt powinien być bardzo
    nagłośniony.Każda próba wznowienia cenzury w każdej formie powinna być
    napiętnowana.TYLKO PEŁNA JAWNOŚĆ życia politycznego oraz konfiskata mienia
    zagrabionego wraz z grzywną
    jest w stanie uchronić Polskę przed hochsztaplerami.Przy takim zaostrzeniu
    kryteriów chętnych do rządzenia byłoby mniej.Wtedy zostałyby tylko
    autorytety warte poparcia niekoniecznie za pieniądze
    Balcerowicza(50000zł/mieś.).Niewiele więcej ma p.Greenspan w USA a gdzie nam
    do USA i Balcerowiczowi do Greenspana. Sądzę ,że nie musieliśmy przechodzić
    Golgoty zgotowanej przez Balcerowicza bo Czesi i Węgrzy będą razem z nami w
    Unii i NATO przy bezrobociu
    ok.8%.Napisz co o tym sądzisz.

    --
    Jacek z Nowego Sącza
    Użytkownik cosmic <c...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
    który
    > chociaż zadłużył nasz kraj, ale bardzo go rozbudował. Zapożyczył się
    owszem,
    > ale bardzo dużo zrobił dla kraju. Ile mieszkań powstało, ludzie mieli
    stałą
    > pracę, nie było wzrostu cen. A rząd "Solidarności" niestety nic nie zrobił
    > oprócz durnych reform za które jeszcze wziął pieniądze.
    > Mam jednak dużo więcej lat i trochę pamiętam czasy Gierkowskie. Nie
    rozumiem
    > o co chodzi z tą naiwnością.
    > Naprawdę nie jestem za żadną lewicą ani prawicą itp.

    NIGDY