PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwota zarobkow w ogloszeniuRe: Kwota zarobkow w ogloszeniu
    From: "jacem" <j...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
    Date: Sat, 26 Sep 2009 23:42:52 +0200

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości news:h9lli6

    > Ale po grzyba ma się starać? Wysyła swoje CV, podaje w nim oczekiwania
    > finansowe i czeka na odpowiedź. Tak, jak w przetargu. Przecież nie
    > spytasz potencjalnego zleceniodawcy - "A ile pan ewentualnie zapłaci
    > za
    > ten projekt, bo nie wiem, czy mi się opłaca robić ofertę"?

    Jak to? Muszę znać dokładne założenia projektu, żeby go wycenić.
    Muszę wiedzieć, czy zleceniodawca gotów jest mi zapłacić tyle ile
    zarządam.
    Czy go na to stać. Muszę znać jego wiarygodność, zwłaszcza w przypadków
    większych projektów.

    > Poza tym cały czas tłumaczę, że sytuacja obecnie jest taka, że mamy
    > rynek pracodawcy, a nie pracownika, więc pracodawcy dynda, czy komuś
    > się będzie opłacało odpowiadać na ogłoszenie czy nie. Zawsze się
    > znajdzie jakiś
    > chętny albo kilkudziesięciu.

    To niech, kur..., jeden cwaniak z drugim zbierze koperty z podaną kwotą
    od kandydatów i wybierze najtańszego. Po co ten cały cyrk z rekrutacją?
    ;-)

    > Ech, szkoda z tobą gadać, bo nadal niczego nie rozumiesz.

    A kurwy to niby skąd wiedzą?
    Mają jakiś cennik? ;-)
    Wiadomo ile się bierze za daną robotę na rynku.

    J.