PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwota zarobkow w ogloszeniu › Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-26 18:52:05
    Temat: Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Baloo" napisał:
    > Wyjaśnij w końcu dlaczego jest to głupie, bo na razie rzucasz jedynie
    > epitetami bez żadnej argumentacji.

    już nie raz to wyjaśniałem, ale ty widocznie czytasz gdzieś między wierszami
    więc wyjaśnię dla ciebie jeszcze raz:O)

    bo ponieważ w ogłoszeniu po pierwsze nie ma żadnych szczegułów, są tylko
    ogulniki typu: "szukamy energicznej sprzątaczki do młodego dynamicznego
    zaspoły, wymagana kreatywność i obsługa MsOffice":O)

    więc pracownik nie zna oferowanej pracy, bo nie jest jasnowidzem, więc
    pytania o ocenę pracy kturej nie zna jest co najmniej niepoważne, kapisz?

    natomiast pracodawca zawsze zna pracę jaką oferuję i to on powinien znać jej
    wartość, a jeśli jej nie zna to powinien przynajmniej wiedzieć ile ma
    pieniędzy kture może przeznaczyć na pracę, prawda?

    teraz już wszystko zrozumiałeś?:O)