PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwota zarobkow w ogloszeniu › Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-26 17:19:12
    Temat: Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Pe.Ka" napisał:
    > Proste jest również to, że ta jakaś kwota jest wynikiem negocjacji a nie
    > ofertą nie do odrzucenia bo "paaanie na to miejsce to mamy jeszcze 100
    > chętnych".

    wiesz, skoro ktoś jest na tyle głupi że sam nawet nie wie ile chce załacić
    za daną pracę a na dodatek nie potrafi jej sprecyzować i ma masę czasu na
    gadanie ze setką chętnych w celu wyłusknia jednego jelenia ktury za grosze
    będzie jeszcze my tyłek lizał to już jego problem, nie mój:O)

    > To nie są zasłyszane głupoty tylko normalne poczucie własnej wartości.

    poczucie wartości? chcesz przeliczać wartości na pieniądze? tak się liczą
    kurwy!:O)

    > Ale jeśli ktoś potrzebuje fakturzystkę z dyplomem zarządzania i trzema
    > językami obcymi to ma zapłacić za te kwalifikacje a nie za to że będzie 5
    > faktur w miesiącu wystawiać.

    a kogo to obchodzi ilke językuf obcych zna fakturzystka i czy ma czarny pas
    w kunkfó:O)
    pracodawcę ma interesować czy potrafi fakturować (ewentualnie przyuczenie,
    bo to nie żadna magiczna wiedza:O) i ile za tą pracę zapłąci, proste?:O)