PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwota zarobkow w ogloszeniu › Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-26 17:27:41
    Temat: Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał

    > wiesz, skoro ktoś jest na tyle głupi że sam nawet nie wie ile chce
    > załacić za daną pracę a na dodatek nie potrafi jej sprecyzować i ma masę
    > czasu na gadanie ze setką chętnych w celu wyłusknia jednego jelenia ktury
    > za grosze będzie jeszcze my tyłek lizał to już jego problem, nie mój:O)

    A co jest w tym konkretnie głupiego? Rozumiesz na czym polega przetarg?
    Podaje się warunki wykonania danego przedsięwzięcia i czeka na oferty, a
    potem wybiera najbardziej optymalną. Nie podaje się ceny wywoławczej, bo po
    co?
    W rekrutacji działa to identycznie. Po kija mam brać pracownika z
    wygórowanymi wymaganiami finansowymi, jeśli mogę przyjąć równie dobrego za
    połowę takiej kwoty. Może dla ciebie to głupota - dla mnie realizm.

    > poczucie wartości? chcesz przeliczać wartości na pieniądze? tak się liczą
    > kurwy!:O)

    Znasz to z autopsji, jak sądzę.