PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwota zarobkow w ogloszeniu › Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
    Date: Sat, 26 Sep 2009 19:18:30 +0200

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał

    > ale po co ma wyceniać swoje umiejętności?

    Właśnie po to, by nie wyjść na głąba podczas rekrutacji.
    Dla mnie ktoś, kto na pytanie o oczekiwania finansowe odpowiada "Nooo ja
    nie wiem", ma niewielkie szanse na dalszą rozmowę.

    > przecież pracownik nie będzie wykorzystywał tych umiejętności w tej pracy
    > więc o co ci biega?

    A co innego będzie wykorzystywał w pracy? Sekretarkę?

    > wycenić można pracę, a to moze wycenić pracodawca, bo to on wie jaką
    > pracę zleca, pracownik się o tym przekona dopiero po około miesiącu
    > pracy, wtedy stwierdzi czy to co dostaje to za mało czy za dużo:O)

    Bzdury wymyślasz i tyle.
    Mogę wycenić czyjąś pracę na 1 zł albo 10 000 zł, bo taki mam kaprys i co
    mi zrobisz?

    > dupa to jest taki pracodawca co chce zatrudnić sprzątaczkę do sprzątania
    > swojego biura i nie wie ile taka praca jest warta!:O)

    Jak wyżej. Nie rozumiesz podstawowej zasady, że każdy ciągnie w swoją
    stronę, więc po grzyba mam komuś mówić, że jestem gotów zapłacić 10 000 zł,
    jeśli on chętnie podejmie się pracy za połowę takiej kwoty? Czy to oznacza,
    że jego praca będzie mniej warta? Bynajmniej.