PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenadaRe: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
  • Data: 2007-02-25 17:24:17
    Temat: Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Feb 2007 17:56:58 +0100, Mich@l wrote:

    > Typowa sprawa. Nabierają trochę doświadczenia i idą na swoje. Zwłaszcza
    > że w przeważającej części przypadków kluczowi pracownicy są sprawniejsi
    > intelektualnie od właścicieli, a na pewno od tych co mieli "kontakty"
    > (czytaj: peerelowskich cwaniaczków i cinkciarzy).

    blebleble

    to co mają ci właściciele zrobić skoro akurat zaczynali pracować (oraz
    nawiązywać kontakty towarzysko-biznesowe w takich czasach (przełom PRL i
    RP) ?
    Zapaść się w podziemie ?

    Ja uważam że należy się odrobina szacunku dla tych, którzy jednak w tych
    czasach potrafili się znaleźć i się dorabiać zamiast siedzieć i narzekać
    że są "generacja NIC" nie zaś wyzywanie ich od peerelowskich cwaniaczków i
    cinkciarzy.

    --
    futszaK
    0601061867