PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenadaRe: Koszty pracy pracodawcy widziane oc?
  • Data: 2007-02-26 08:55:45
    Temat: Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oc?
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Feb 2007 20:16:14 +0100, Mich@l wrote:

    > Przez papierek? :) Zapytaj jakiegoś znajomego prokuratora...

    jakoś nie widze powodu aby szukać znajomości w prokuraturze

    > A co tu niby precyzować? Wystarczy mieć oczy, uszy i mózg analizujący
    > sygnały płynące z tych zmysłów.

    mój mózg nie posiada zdolności czytania w Twoich myślach, więc proszę o
    doprecyzowanie najlepiej z podaniem konkretnych przykładów

    > Oczywiście. Wystarczy spojrzeć na "kariery" panów Stajszczaków,
    > Gawronika, Wejcherta, Bagsika, Solorza i innych. Siedzieli, siedzą, albo
    > będą siedzieć.

    ....a potem wychodzi że aby się dorobić trzeba wuchte energii włożyć na
    ukrywanie tego że ma się jakieś dochody bo w tym chorym kraju każdy
    posiadający troche więcej jest uważany za oszusta i trzeba znaleźć na
    niego coś znaleźć bo socjalistyczny lud tak chce :(

    --
    futszaK
    0601061867