PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada › Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
    Date: Sat, 3 Feb 2007 18:34:13 +0100

    W wiadomości news:8kf9s2pfi049l5ca6oas2sf6772cggrntp@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Pracownik zawsze jest źródłem kosztów :> Kwestia tego czy te koszty są
    > większe niż przychody czy mniejsze.
    Pracownik nie jest źródłem kosztów, prędzej - inwestycją. Pracownik jest
    elementem mechanizmu przedsięwzięcia biznesowego, za którego działanie
    trzeba zapłacić.
    Prawidłowo dobrany element przy prawidłowej organizacji i sensownym
    biznesplanie jest źródłem zysku.

    > Już od ładnych parunastu lat w większości szkół i podręczników głosi
    > się że to pracownicy są najważniejszym elementem generującym zyski. Do
    > niektórych to chyba wciąż nie dociera. Ale nie martw się - zawsze na
    > zwłokach niedouczonych będzie można rozkręcić własny biznes :-)
    Może. Ale to już nie dla mnie.

    > raz. Tak samo jak praca na etacie nie jest przymusowa.
    > Tak samo jest z pracownikiem - nie pasuje że ktoś zarabia na jego
    > pracy? - zwinąć swoje gadżety, a nie marudzić jak to się poświęca. Dla
    > kogo niby? Dla siebie chyba.
    Akurat. Pogadaj o tym z Bylejakim. ;)))

    --
    Jotte