eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKonsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. › Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
  • Data: 2005-02-23 21:40:34
    Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
    Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Xoxol" <X...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cvikan$rkb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa
    > Sp. z o.o.
    >
    > [Osoba zatrudniona na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna za:
    >
    > Zakres obowiazków: - Sprzedaz telefonów i uslug w Sklepie Firmowym
    > Polskiej
    > Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. - Profesjonalna obsluga posprzedazna
    > klientów
    > firmy oraz doradztwo w zakresie produktów i uslug - Realizowanie biezacych
    > promocji]
    >
    > Jakie sa zarobki na powyszym stanowisku ?
    >
    Marne no chyba ze ktoś 760 zł uważa za majatek godny zszarganych nerwów i
    tików nabytych po atakach apopleksji po rozmowach z burakami.:o) ale wolna
    wola... ja mam dosyć :o)

    pozdrawiam

    Ania


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1