eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKonsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. › Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
  • Data: 2005-02-24 09:27:35
    Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
    Od: "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cvit8a$50r$1@news.dialog.net.pl...
    stanowisku ?
    >>
    > Marne no chyba ze ktoś 760 zł uważa za majatek godny zszarganych nerwów i
    > tików nabytych po atakach apopleksji po rozmowach z burakami.:o) ale wolna
    > wola... ja mam dosyć :o)

    Podejrzewam,że piszesz o jakimś podrzędnym APH,a tu chodzi o salon będący
    własnością operatora,a to różnica.

    fsc

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1