PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.

  • 1. Data: 2005-02-23 19:04:10
    Temat: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
    Od: "Xoxol" <X...@o...pl>

    Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa
    Sp. z o.o.

    [Osoba zatrudniona na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna za:

    Zakres obowiazków: - Sprzedaz telefonów i uslug w Sklepie Firmowym Polskiej
    Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. - Profesjonalna obsluga posprzedazna klientów
    firmy oraz doradztwo w zakresie produktów i uslug - Realizowanie biezacych
    promocji]

    Jakie sa zarobki na powyszym stanowisku ?

  • 2. Data: 2005-02-23 21:40:34
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Xoxol" <X...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > promocji]
    >
    > Jakie sa zarobki na powyszym stanowisku ?

    Marne no chyba ze ktoś 760 zł uważa za majatek godny zszarganych nerwów i
    tików nabytych po atakach apopleksji po rozmowach z burakami.:o) ale wolna
    wola... ja mam dosyć :o)

    pozdrawiam

    Ania

  • 3. Data: 2005-02-23 22:23:51
    Od: "Xoxol" <X...@o...pl>

    > Marne no chyba ze ktoś 760 zł uważa za majatek godny zszarganych nerwów i
    > tików nabytych po atakach apopleksji po rozmowach z burakami.:o) ale wolna
    > wola... ja mam dosyć :o)

    Az tak zle .... tzn tak malo ??

  • 4. Data: 2005-02-24 06:55:11
    Od: Kratylos <k...@b...tego.civ.org.pl>

    Wed, 23 Feb 2005 23:23:51 +0100, na pl.praca.dyskusje, Xoxol napisał(a):

    > Az tak zle .... tzn tak malo ??

    bzdury kolezanka opowiada tu nei chodzi o aps ale sklep firmowy ktoryego
    wlascicielem jest PTC
    --
    pozdr.
    Kratylos

  • 5. Data: 2005-02-24 08:45:06
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Użytkownik "Kratylos" <k...@b...tego.civ.org.pl> napisał w
    wiadomości news:kdt9wcu5t448$.dlg@civ.org.pl...

    > bzdury kolezanka opowiada tu nei chodzi o aps ale sklep firmowy ktoryego
    > wlascicielem jest PTC

    Firmówki zarabiaja wiecej. Ale przeciez pracownicy mają też prowizje, choć
    fakt nie są to bóg wie jakie kwoty.
    A użeranie się z klientami to fakt, strasznie wyczerpujące. Sama wiem po
    sobie, bo od jakiegoś czasu robie afere na jednym z salonów :D Ale co mi
    tam - pracownik = przedstawiciel firmy. A skoro operator mnie wałkuje na
    kasie na co mam niezbite dowody i mimo tego nic nie moge załatwic z
    pracownikami na salonie no to jasne ze ja sie wkurzam, oni mają mnie dosc i
    kółko się zamyka :)

  • 6. Data: 2005-02-24 09:26:48
    Od: "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > kasie na co mam niezbite dowody i mimo tego nic nie moge załatwic z
    > pracownikami na salonie no to jasne ze ja sie wkurzam, oni mają mnie dosc

    To może sprób uj załatwiać sprawy W salonie,a nie NA salonie, bo teraz
    pogoda dosyć nie ciekawa i ciężko chyba takie sprawy załatwiać na dachu. :))
    MSPANC

    fsc

  • 7. Data: 2005-02-24 09:27:35
    Od: "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    stanowisku ?

    > Marne no chyba ze ktoś 760 zł uważa za majatek godny zszarganych nerwów i
    > tików nabytych po atakach apopleksji po rozmowach z burakami.:o) ale wolna
    > wola... ja mam dosyć :o)

    Podejrzewam,że piszesz o jakimś podrzędnym APH,a tu chodzi o salon będący
    własnością operatora,a to różnica.

    fsc

  • 8. Data: 2005-02-24 15:49:50
    Od: "Xoxol" <X...@o...pl>

    ktos zna place w salonie firmowym + - ?

  • 9. Data: 2005-02-24 16:03:13
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > pogoda dosyć nie ciekawa i ciężko chyba takie sprawy załatwiać na dachu.
    > :))
    :P ;)

  • 10. Data: 2005-02-25 09:41:32
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    > ktos zna place w salonie firmowym + - ?

    1000 zł + 200 zł premii uznaniowej i ciągłe widmo audytów. Jak nisko
    wypadniesz to nie dostajesz premii uznaniowej :o) To są przypadki , które
    znam z autopsji a jak komuś sie wydaje, ze w telefonii komórkowej sie
    jeszcze zarabia na stanowiaskach dywanikowych ( obsługa klienta) to zyje
    jeszcze rocznikiem 98 . Ale co tam ja tylko pracowałam w sieci to co ja moge
    wiedzec ;o)

    pozdrawiam wszystkich niedowiarków

    Ania