eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKonsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
  • Data: 2005-02-25 09:41:32
    Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
    Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Xoxol" <X...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cvktb3$nih$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ktos zna place w salonie firmowym + - ?
    >

    1000 zł + 200 zł premii uznaniowej i ciągłe widmo audytów. Jak nisko
    wypadniesz to nie dostajesz premii uznaniowej :o) To są przypadki , które
    znam z autopsji a jak komuś sie wydaje, ze w telefonii komórkowej sie
    jeszcze zarabia na stanowiaskach dywanikowych ( obsługa klienta) to zyje
    jeszcze rocznikiem 98 . Ale co tam ja tylko pracowałam w sieci to co ja moge
    wiedzec ;o)

    pozdrawiam wszystkich niedowiarków

    Ania


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1