eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKonsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. › Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
  • Data: 2005-02-24 09:26:48
    Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
    Od: "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    news:mugTd.67216$2e4.24590@news.chello.at...
    >
    >
    > Firmówki zarabiaja wiecej. Ale przeciez pracownicy mają też prowizje, choć
    > fakt nie są to bóg wie jakie kwoty.
    > A użeranie się z klientami to fakt, strasznie wyczerpujące. Sama wiem po
    > sobie, bo od jakiegoś czasu robie afere na jednym z salonów :D Ale co mi
    > tam - pracownik = przedstawiciel firmy. A skoro operator mnie wałkuje na
    > kasie na co mam niezbite dowody i mimo tego nic nie moge załatwic z
    > pracownikami na salonie no to jasne ze ja sie wkurzam, oni mają mnie dosc
    > i kółko się zamyka :)

    To może sprób uj załatwiać sprawy W salonie,a nie NA salonie, bo teraz
    pogoda dosyć nie ciekawa i ciężko chyba takie sprawy załatwiać na dachu. :))
    MSPANC

    fsc

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1