eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKonsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
  • Data: 2005-02-25 11:39:56
    Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
    Od: "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cvmrs6$rsv$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > Użytkownik "Xoxol" <X...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:cvktb3$nih$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> ktos zna place w salonie firmowym + - ?
    >>
    >
    > 1000 zł + 200 zł premii uznaniowej i ciągłe widmo audytów. Jak nisko
    > wypadniesz to nie dostajesz premii uznaniowej :o) To są przypadki , które
    > znam z autopsji a jak komuś sie wydaje, ze w telefonii komórkowej sie
    > jeszcze zarabia na stanowiaskach dywanikowych ( obsługa klienta) to zyje
    > jeszcze rocznikiem 98 . Ale co tam ja tylko pracowałam w sieci to co ja
    > moge wiedzec ;o)

    Ale Ty ciągle piszesz o franchisingu, a nie o salonach będących własnością
    operatora. Bez yrazy,ale n/t wynagrodzeń w firmowych salonach chyba niewiele
    jednak wiesz. Co do wynagrodzeń u agentów, o których pisałaś, masz rację,
    choć wszystko też zależy z kolei , czy pracujesz bezposrednio u agenta (np.
    mPunkt Polska), czy subagenta (firma,która dziala w oparciu o umowę z
    agentem, który z kolei posiada umowę z operatorem). U tego drugiego,siłą
    rzeczy wynagrodzenia są niższe.

    fsc

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1