PracaGrupypl.praca.dyskusjeKitajcy w Mostostalu Zabrze › Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
  • Data: 2007-03-16 10:55:53
    Temat: Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15 mar o godzinie 12:53, na pl.praca.dyskusje, Any User napisał(a):

    > Może więc rzuć jakąś mądrą propozycję, w jaki sposób pogodzić tanie
    > produkty i drogich pracowników, a jednocześnie zysk dla właściciela na
    > odpowiednim poziomie...

    A jaki jest ten "odpowiedni poziom"?

    > Bez jaj... Pracodawca partnerem dla pracowników? Właściciel partnerem
    > dla obiektu własności?

    Ty na serio jesteś popier....ony.
    Własną to możesz mieć sraczkę - a nie pracownika - debilku zakichany.

    > Nigdy nam nie wychodziło konkurowanie jakością

    tY palancie zakompleksiony.
    Ile tysięcy polaków pracowało na tzw. eksporcie"?
    ChRL, Irak, Iran i mnóstwo innych krajów - wszędzie tam byliśmy postrzegani
    jako specjaliści w tych branżach które tam "były robione".
    Ile ty gówniarzu masz w ogóle lat?
    Wyściub nos spoza monitorka i klawiaturki - poznaj ŚWIAT i ŻYCIE.
    Kto wie -może nawet jakaś laska cie przeleci i zanjdziesz ochronkę? :P

    > Ochronę? Za moje pieniądze? G.w.o mnie obchodzi np. Twoja ochrona. Jak
    > nie umiesz na siebie zarobić, to zdychaj z głodu.

    Kiedyś obiecywałem sobie że nie będę odpisywał na twoje debilne posty ...
    nie wytrzymałem znowu. Dla ciebie już nie ma ratunku - jesteś zbędnym
    elementem,jednostką w społeczeństwie.