PracaGrupypl.praca.dyskusjeKitajcy w Mostostalu Zabrze › Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
  • Data: 2007-03-16 11:23:58
    Temat: Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:qj6ztiqybval.dlg@onet.pl...

    > Skąd pochodzi kwota X na dane stanowisko?

    Z decyzji właściciela firmy.
    Podjętej na podstawie setek różnych kryteriów.

    > Z widzimisie domorosłego "przedsiębiorcy"

    Skąd założenie, że chodzi_jedynie_o "widzimisię"?

    > Zapewne taki "pracodawca" w ogóle nie skalkulował, albo przynajmniej
    > błędnie, realnych kosztów zatrudnienia, popytu na dany towar/usługę
    > pozostałych kosztów - i aby nie "wtopić" - żeruje na pracownikach
    > wypłacając albo coraz to mniej, albo zwlekając z wypłatą wynagrodzenia za
    > pracę.

    Podziel się zatem tajnikami polityki prowadzenia swojej własnej firmy (w tym
    ustalania stawek godzinowych dla pracowników). Myślę, że niejeden z chęcią
    skorzysta z Twoich doświadczeń.

    > Ale nie jest patriotyczne.

    Nie ma miejsca na patriotyzm tam, gdzie brakuje pieniędzy.

    > Skoro chce zółtków - niech tam, u nich sobie
    > otwiera filie, oddział czy jakąś firmę-córkę.

    Nie ma zakazu zatrudniania obcokrajowców tu, na miejscu.
    Swoją drogą nie mierzi Cię, że tylu Polaków pouciekało za chlebem, zamiast
    "patriotycznie" pracować tu, w Polsce?

    N.