PracaGrupypl.praca.dyskusjeKitajcy w Mostostalu Zabrze › Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
  • Data: 2007-03-16 12:26:17
    Temat: Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
    Od: Michał <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może więc rzuć jakąś mądrą propozycję, w jaki sposób pogodzić tanie
    > produkty i drogich pracowników, a jednocześnie zysk dla właściciela na
    > odpowiednim poziomie...

    Wystarczy kupić dobre maszyny !!! W polskich zakładach (monofakturach z
    XIXw) jest totalne rękodzieło !! Pooglądaj sobie chociażby How its made -
    zobacz jak to się robi na zachodzie i u nas. Podpowiem: W Polsce do
    zrobienia łopaty potrzeba z 8 ludzi i godz, tam 1 człowieka i 15 min.

    > Ochronę? Za moje pieniądze? G.w.o mnie obchodzi np. Twoja ochrona. Jak
    > nie umiesz na siebie zarobić, to zdychaj z głodu.

    Dymaj się trolu, ciekawe kto u ciebie kupi czy coś zamówi jak wszyscy
    wyjadą - napewno nie Chińczyk.