PracaGrupypl.praca.dyskusjeKitajcy w Mostostalu ZabrzeRe: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
  • Data: 2007-03-16 12:22:55
    Temat: Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
    Od: Michał <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:etbaol$9el$1@news.interia.pl...
    > Wczoraj w śląskich mediach głosno było o tym że Mostostal Zabrze będzie
    > kontraktować do pracy jakąś liczbę spawaczy z... Chin, którzy będą
    pracować
    > na 600 USD miesięcznie na kilkunastomiesięcznym kontrakcie.
    > Strona Mostostalu komentowała że brakuje jej wykwalifikowanych spawaczy a
    > polscy spawacze nie dość że ich nie ma bo wyjechali, to ci którzy zostali,
    > za pieniądze mniejsze niż 4 kzł netto nie chcą pracować a mostostal tyle
    > płacić nie będzie, więc sobie zaimportuje tanią siłę roboczą.

    W Kielcach jest jakaś tam fabryka która robi piece, sami załatwiają
    szkolenia i spawacze mają około 2,5 i chętnych nie brakuje.
    Głupota polskich rządów nie zna granic, kraje UE mają o wiele większy
    deficyt i jakoś się nie kwapią z otwarciem na Polaków a co dopiero KITAJCÓW
    !!! Oni wiedza że pracownik im więcej zarobi tym odda więcej podatku do
    budżetu i jeszcze rynek napędzi.
    A w ten sposób w Polsce nigdy nie będzie dobrze bo po co kupować maszynę CNC
    za 100k jak można nasprowadzać kitajców i maszyny ze złomu i będzie to samo
    ...pozornie dla prywaciarza. W tym kraju 10% ma mieć wszystko, reszta nic
    dlatego to kraj nie dla mnie i już mam bilet kupiony i zaczynam waliche
    pakować.