PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko? › Re: Kierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko?
    From: "rheed" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko?
    Date: Tue, 15 Jan 2008 09:24:32 +0100

    "wadus77" <w...@g...pl> wrote in message
    news:fmh4ap$a6n$1@inews.gazeta.pl...
    > WItam,
    >
    > Od prawie 4 lat mieszkam w Anglii, ruszylem razem z fala emigracji po
    > wejsciu
    > Polski do UE.
    >
    > Imalem sie roznych zajec az wkoncu znalazlem prace w pewnej
    > miedzynarodowej
    > firmie zajmujaca sie produkcja przemyslowa. Na poczatek zostalem
    > Technikiem
    > (operatorem linii produkcyjnej) po roku czasu zaproponowano mi szkolenie
    > na
    > Team Leadera.

> [...]

    W PL Team Leader to kierownik zespolu, czyli osoba, ktora nadzoruje prace
    kilku osob jednoczesnie sama pracuje nad danym projektem/zadaniem.
    Jesli zaczales sie zastanawiac nad swoja kariera zawodowa, to moze warto by
    sie wybrac do urzedu pracy do doradztwa zawodowego gdzie zbadaja jakie sa
    twoje predyspozycje do zawodu i gdzie doradza ci jakie kursy wybrac. Ja bym
    radzil zastanowic sie czy chcesz sie rozwijac w kierunku technicznym,
    poszerzac umiejetnosci twarde czyli wiedze informatyczna, czy moze twoja
    wiedza informatyczna jest wystarczajaca i chcesz zarzadzac zespolem, zostac
    Project Managerem i rozwijac sie w kierunku zarzadzania zasobami ludzkimi.
    Moim zdaniem nowa prace znajdziesz albo jako informatyk i potem z czasem
    awansujesz na kierownika zespolu albo tez znajdziesz prace jako osoba ktora
    ma sie zajmowac tylko kierowaniem pracy innych - tak pomiedzy czyli troche
    kierowanie troche pracowanie moze byc klopotliwe.
    Jesli chodzi o powrot do polski to pewnie znajdziesz dobra prace w
    zagranicznej firmie, lecz zastanow sie nad opieka zdrowotna, dziurawymi
    drogami, emerytrura, i tym czego chcesz dla swoich dzieci :-)
    pozdr rheed