PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko? › Re: Kierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko?
  • Data: 2008-01-15 21:35:28
    Temat: Re: Kierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko?
    Od: " " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rheed <n...@n...com> napisał(a):
    > W PL Team Leader to kierownik zespolu, czyli osoba, ktora nadzoruje prace
    > kilku osob jednoczesnie sama pracuje nad danym projektem/zadaniem.
    > Jesli zaczales sie zastanawiac nad swoja kariera zawodowa, to moze warto by
    > sie wybrac do urzedu pracy do doradztwa zawodowego gdzie zbadaja jakie sa
    > twoje predyspozycje do zawodu i gdzie doradza ci jakie kursy wybrac. Ja bym
    > radzil zastanowic sie czy chcesz sie rozwijac w kierunku technicznym,
    > poszerzac umiejetnosci twarde czyli wiedze informatyczna, czy moze twoja
> [...]

    hehe zastanowilem sie, ale wole to niz, totalny brak osobowosci tuatj. Gdy
    moja zona chciala kupic znaczek na kartke do Polski zapytano ja "a czy
    Polska lezy w Europie" !!! Nie wspomnie juz o tym, ze anglicy poza kilkoma
    wyjatkami, sa z reguly chlodni, ignoranccy i bardzo zadufani w sobie.

    PO 4 latach ciagle ciezko mi znalec jakiegos anglika, z ktorym moglbym
    spedzic milo czas. Ja to ja, jestem samotnikiem, ale moja zona juz wariuje. w
    wolne nie ma sie gdzie wybrac z kim pogadac. W sklepach mnie rozwalaja
    sprzedawcy ktorzy nawet nie wiedza co sprzedaja (mialem taka zabawna scenke z
    telefonem, zapytalem sie jakiego typu i jakiej pojemnosci jest bateria w tel.
    widzialem ze sprzedawca nie skumal wiec pytam jakiej wielksoci jak dlugo na
    tym bedzie chodzil mi telefon, a on ucieszony ze zrozumial pokazuje mi palcem
    wskazujacym i kciukiem wilkosc baterii ze ma okolo 5 cm ;)

    Wracajac do mojej pracay, na kontrakt TL nie mam co liczyc, chyba ze jakis
    TL, zrezygnuje (a w to bardzo watpie) Nota bene moj angielski nie jest
    wystarczajaco swobodny cos na poziom FC. Brakuje mi troche aby prowadzic
    szkolenia itp.a to jest tez tutaj wymagane od TL-ow.

    W sumie sam nie wiem, ciezko czasami mi sie dogadac z ludzmi zwlaszcza o
    dziwo z Polakami ;), jezeli wydaje polecenie anglikowi wykona je z roznym
    rezultatem, ale robi i nic nie gada. A Polak? standardowa opdpowiedz to "a
    dlazcego ja?, niech to zrobi on" a gdy juz cos robi, to szkoda gadac. Jeszcze
    pare lat temu wszyscy zapie...ali az sie nadziwic wszyscy anglicy nie mogli.
    a teraz maja opinie kombinatorow, gadul i klotnikow.

    Moj problem jest taki, ze nie moge ich za bardzo ustawic, czuja sie zbyt
    swobodnie bo wiedza ze formalnie jestem tylko technikiem. I nie moge np.
    wyciagnac konsekwencji dyscyplinarnych wobec nich. A moj obecny TL jest
    troche ciapowaty, i widac, ze unika konfrotacji jak ognia, a o
    dyscyplinowaniu juz nic nie mowie. Mi tez glupio w takiej sytuacji donosic na
    leniwych Polakow, bo swoja droga czuje sie pozniej nieprzyjemna atmosfere w
    pracy.

    No ale coz widze, ze z czasem odkrywam sposoby na radzenie sobie z tym
    problemem. na poczatku mialem pewne opory a teraz widze, ze zaczynam sie
    wyrabiac, ale ciagle nie wiem czy ide w dobra strone?