PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko? › Re: Kierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko?
  • Data: 2008-01-15 07:07:15
    Temat: Re: Kierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko?
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl> szukaj wiadomości tego autora

    wadus77 wrote a message concerning to following matters on 2008-01-15 03:04:
    > I od tego momentu stalem sie kim w rodzaju step-up technician. Praktycznie
    > wyglada to tak, ze pracuje ciagle na kontrakcie technika, lecz podczas
    > nieobecnosci Team Leadera (wakacje, szkolenia, chorobowe itp) prowdze zmiane.
    >
    > Moje pytanie. Czy z takiego rodzaju doswiadczenie, moze byc atutem w szukaniu
    > pracy w Polsce? Uwazam, ze pomimo tego, ze jestem ciagle na kontrakcie
    > technika moje bardzo duze doswiadczenie praktyczne w kierowaniu moim
    > departamentem. Czuje sie tutaj powoli jak ryba w wodzie tylko zastanawiam sie
> [...]

    mysle, ze jasne, ze cos takiego przyda Ci sie w Polsce - jesli oczywiscie
    wrocisz i bedziesz szukal pracy w jednej z fabryk zachodnich koncernow ... tyle
    ze pewnie zarobki beda nizsze, nawet pomimo spadajacego kursu funta ...

    a tak ogolnie to jesli juz sie tam zalapales to postaraj sie, zeby zrobili
    Ciebie na full-time takim team-leaderem - tak zebys mial taki zapis w umowie
    jesli chodzi o stanowisko .. wtedy mozesz sie spokojnie ubiegac o stanowisko
    kierownicze (zarzadzanie ludzmi, itd).
    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski