PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko? › Re: Kierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko?
  • Data: 2008-01-18 13:55:08
    Temat: Re: Kierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko?
    Od: xiv <x...@l...org.uk> szukaj wiadomości tego autora

    > PO 4 latach ciagle ciezko mi znalec jakiegos anglika, z ktorym moglbym
    > spedzic milo czas. Ja to ja, jestem samotnikiem, ale moja zona juz wariuje. w
    > wolne nie ma sie gdzie wybrac z kim pogadac.

    Nie bede chyba odkrywczy:
    1. dziecko od razu poszerza znajomosci - playgroups, spotkania matek
    na kawie, spacery; pies tez moze byc, ale dziecko jest w tym wypadku o
    wiele lepsze
    2. z tego co wyczuwam, to nigdy nie awansujesz, jesli nie poprawisz
    swojego angielskiego.. z FCE to nawet na studia by Cie nie przyjeli
    (!?)

    --
    xiv
    http://www.londyn.org.uk/blog/xiv